Details, Fiction and معماری

Wiki Article

به عجیب‌وغریب بودن خودتان احترام بگذارید و فن گرل بودن خودتان را با ترکیب وسایل عجیب‌وغریب موردعلاقه‌تان در چیدمانتان حفظ کنید.

اجسام و ابزاری که به تنهایی نوع سبک طراحی دکوراسیون شما را بازگو خواهند کرد و نیازی به برچسب زدن برای نشان دادن کار شما نیست. نشیمن کلاسیک برای تبدیل شدن به یک خانه مدرن یا یک دکوراسیون مدرن کار سختی پیش رو دارد؛ چرا که باید از تمامی ویژگی‌هایی که به خود می‌بیند بگذرد و با تغییراتی گسترده رو به رو شود. دیوارها نیاز به تغییر دارند و کفپوش‌ها نیز باید تعویض شوند و لوازم خانه به کل دچار تحول گردند.

یک گلدان، کوسن یا رختخواب ساده تمام چیزی است که احتیاج دارید.

امید است با همراهی مجله دکوراسیون توکامگ و بیان نظرات خود ما را در این راه همراهی کرده و با پیشنهادات شما در مسیر تهیه و تولید مطالب مورد نیاز شما حرکت کنیم. ما را از نظرات خود بی‌بهره نگذارید.

برای اینکه بتوانید در منزل خود سبک مشخصی داشته باشید باید از سبک‌های مختلف آگاهی داشته باشید.

همین موضوع مورد توجه عموم مردم قرار گرفت و استقبال از این ایده‌ها، یعنی ایجاد یک راه جدید برای تزریق خلاقیت‌ها در خانه‌ها. در میان مدرن شدن فضای کلی آشپزخانه ابزار و لوازم جدید وارد میدان شدند و جلوه‌های پیشرفت و مدرنیته را برای آشپزخانه به وجود آوردند. لباسشویی‌های تمام اتوماتیک با قابلیت‌های در حال آپدیت ( به روز شدن )، ماشین‌های ظرفشویی خانگی، فرها و ماکروویوهای پخت و پز، یخچال‌های غول پیکر در ابعاد و اندازه‌های متنوع، سینک‌ها و شیرآلات هوشمند و مدرن و همین طور میزهای غذا خوری و یا اجاق گازهای خاص که از مهم‌ترین ???? ??? ??? ابزار و لوازم عصر جدید هستند که نمادی از یک آشپزخانه مدرن را به رخ بینندگانشان می‌کشانند.

قهوه‌ای و زرد ترکیب هیجان‌انگیزی است که طرحی آنتیک به فضا القا می‌کند.

قسمت دیگر این دسته بندی که به پیش از تاریخ مذکور باز می‌گردد، مربوط به سبک پست مدرن است و این دسته نیز طرفداران و مشتاقان مخصوص به خود را دارد. با این دیدگاه سبک بیان شد ما دارای دو هویت مدرن و پست مدرن در هنر و زندگی هستیم که بخش اول مانند کودک نوپایی در حال رشد و نمو است و بخش دوم در تاریخ ماندگار شده، ولی هم چنان مورد استفاده بوده و به پیش روی خود ادامه می‌دهد.

اما در بین آن‌ها سبک شیکر یکی از سبک‌هایی است که شما حتی اگر اطلاعی از آن داشته باشید به سمت آن جذب می‌شوید.

فضایی سفید همیشه اتاق‌ها را بزرگ‌تر و تمیزتر نشان می‌دهد و افزودن رنگ سیاه به آن بُعد می‌دهد.

مطلب فوق به صورت فنی و دقیق همه آنچه در مورد دکوراسیون مدرن نیاز بود را برای شما بیان کرد. سعی و تلاش ما در این مطلب بر جمع آوری و نتیجه گیری از مطالب پراکنده و جسته و گریخته‌ای بود که در فضای وب حاصلی را برای جستجوگران در پی ندارد. با نگارش این متن، مرجعی کامل از تعاریف و تداعیات مورد بحث یعنی دکوراسیون مدرن را برای شما بیان کردیم.

منازل ایرانی در بخش دکوراسیون مدرن سعی خود را بر دو بخش نشیمن و آشپزخانه متمرکز کرده‌اند تا با تغییرات بر این دو فضا بتوانند ساختاری مدرن را در خانه‌های خود پیاده سازی کنند.

همیشه رنگ مایه‌های خاکی را برایاین سبک به کار ببرید (قهوه‌ای مایل به قرمزرنگی اساسی است)و دقت داشته باشید.

 آن دسته از خانواده‌هایی که تصمیم می‌گیرند در دکوراسیون منزل خود از سبک روستیک استفاده کنند ممکن است آن را با سبک روستایی هم بشناسند.

Report this wiki page